SPI STM32 fullduplex - chyba ve funkci read

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Pátek Červenec 11 21:49:05 CEST 2014

Ještě mám jeden dotaz. Zapíšu hodnoty do registru S0 DPIR a když je přečtu, vrátí se mi nula. Není to jenom DPIR, ale třeba i DPORT. Přičemž u registrů pro základní nastavení IP adresy, masky, brány tento problém není. Hledám přes dvě hodiny na internetu a moc moudrý z toho nejsem.

Něco o tom píší zde:
http://www.wiznet.co.kr/Sub_Modules/en/technical/Q_A_View.asp?boardcd=101&SF_AO=&PK_NUM=14753&page=82&SF_Part=writer,%20subject,%20contents&SF_KeyWord=w5100&SF_AO=
http://www.wiznet.co.kr/Sub_Modules/en/technical/Q_A_View.asp?boardcd=101&SF_AO=&PK_NUM=27581&page=17&SF_Part=writer,%20subject,%20contents&SF_KeyWord=w5100&SF_AO=

Kde by mohl být problém?

Od: Hw-list [hw-list-bounces na list.hw.cz] za uživatele Michal Grunt [michal.grunt na vynet.cz]
Odesláno: 6. července 2014 00:22
Komu: HW-news
Předmět: RE: SPI STM32 fullduplex - chyba ve funkci read

Vložil jsem to na ulozto.cz (projekt pro CooCox). Je to pracovní verze, chtělo by to kód trochu učesat/přeorganizovat, ale pro názornost to myslím stačí.
http://ulozto.cz/xSMXMvPv/stm32f0-w5100-web-zip

Přeportováno z AVR na STM32F030 z tohoto odkazu.
http://www.ermicro.com/blog/?p=1773

HW:
http://www.dx.com/p/w5100-ethernet-module-for-arduino-deep-blue-works-with-arduino-official-board-303961#.U7h5_GdZrDA
http://www.aliexpress.com/item/stlink-ST-Link-V2-stm32f030f4p6-system-board/1873622766.html