Merac kapacity v okoli Melnika?

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Čtvrtek Červenec 10 17:34:17 CEST 2014

Zdravim,
chcel by som poprosit ci by mi niekto nevedel pomoct. Mame problem s
mikrovlnnym materialom pre plosne spoje, ktory mam ulozeny v Printede.
Vyzera ze jeho parametre nie su take ako deklaruje vyrobca.
Bohuzial nemaju k dispozicii merac kapacity, ktory dokaze s rozumnou
presnostou odmerat kapacitu zhruba 2-3nF.
Nemate niekto z okolia trochu lepsi multimeter, s ktorym by isla rozumne
odmerat kapacita jednotlivych platni? Staci na nizkej frekvencii. Ozvite
sa mi pripadne prosim osobne, nech nezatazujeme konferenciu.
Dakujem.
b.