Transfer dat C++->C#

Úterý Červenec 8 16:55:29 CEST 2014

Je to IMHO opravdu dost dobra cesta a az me prekvapuje, jak C++ a .NET
dobre spolupracuje, jeste asi nemam vsechno vychytane, ale vsechna
rozsireni stavajicich programu uz budu delat v C#, je to velmi komfortni
proti MFC.
Dokonce neni vetsi problem vlozit control v C# do MFC okna.

Jen otazka, kdyz napisu napr.

System::String^ s = gcnew System::String("xxxx");

Tak je pamet automaticky uvolnena pri zaniku promenne s nebo po
prirazeni s = null, nebo je to potreba v C++ nejak osetrit? Pripada mi
to az moc slozite na realizaci. Ale zatim doufam, ze to automaticky funguje.