Doporucte osciloskop

Petr King petr.king na atlas.cz
Pondělí Červenec 7 17:46:50 CEST 2014

Jeste dam nejake typy, na ktere jsem prisel :
http://www.silcon.cz/index.php?route=product/product&path=20_26&product_id=1
http://www.silcon.cz/index.php?route=product/product&filter_name=sds7102&product_id=89

Maji nejake zasadni nedostatky? Nebo da se sehnat neco lepsiho za
podobne penize?

K predchozim pozadavkum mne jeste napadla jedna vec, kterou bych casto
potreboval :
- funkce logovani zmen v horizontu treba jednoho dne. Nepotrebuju hodne
vzorku, ale mmit moznost logovat zmenu na vstupu v prubehu 24h -
zaznamenat impulsy.
Tohle se da delat s pomoci nejakeho logickeho analyzatoru k PC, ale rad
bych to mel vice po ruce a nemusel tim vytezovat notebook.

P.