naradi na domaci sit ?

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pátek Leden 31 12:35:31 CET 2014

Ano, sehnat kleště 10/10 byl problém. My jsme je používali na konektory
k radiostanicím Motorola.

Jinak u levných kleští to bude kus od kusu, rukama mi jich prošlo snad
deset různých výrobců a principů, nakonec jsem došel k závěru, že
nejlepší je zkrátka je vyzkoušet a pak případně koupit. Hlavní problém
byl ten, že některé nemají lisovací hřeben v ose konektoru, nebo je
konektor v čelistech příliš volně, takže při slisování některé kontakty
úplně vynechají. Nedomačknutí typické u nůžkových kleští myslím zase
takový problém nebyl. Ostatně pokud si pamatuju, měli jsme dvoje kleště
podobné těm z odkazu a jedny byly skvělé, druhé úplně naprd.

Snad bude mít tazatel štěstí.

JMN