naradi na domaci sit ?

DeeJay deejay na email.cz
Pátek Leden 31 11:18:09 CET 2014

Tak tyhle bych zrovna nekupoval, mam spatnou zkusenost - jak ty kleste
nejdou rovnobězně, ale jako nůžky není to kdoví co.

Jara

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Martin Moštěk
Sent: Friday, January 31, 2014 10:30 AM
To: HW-news
Subject: Re: naradi na domaci sit ?

Zdravím,
pro tahání sítí v novém domě jsem si koupil tohle:

http://interlink.tsbohemia.cz/kleste-lisovaci-crimp-rj45_d14499.html?fulltex
tword=kleste+rj

Udělal jsem s tím cca 50 konektorů a všechny byly OK. Čelisti kleští jsou
pořád OK, žádné opotřebení nebo něco podobného není znatelné, takže si
troufám tvrdit že to klidně tak cca tisíc konektorů zacvakne. U těch kleští
z vašeho odkazu bych odhadoval že to bude něco podobného.
S pozdravem,
Martin.