LED pasky

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pátek Leden 31 09:31:43 CET 2014

A co třeba použít normální Al úhelník? Vzhledově to bude podobné Al
U-profilu, bude to svítit do stropu, chlazení bude taky OK. Nebo použít
ten U-profil, ale nalepit ho tou otevřenou stranou nahoru.

Já mám v obýváku osvětlení LED pásky udělané tak, že mám snížený strop z
SDK, ale nesahá až ke stěnám, po obvodu je mezera asi 20 cm. LED pásek
je nalepen z boku té zavěšené části a svítí na stěny. Na montáž to bylo
jednoduché a výsledek je docela slušný.

Původně jsem myslel, že to budu používat jen jako dekorativní světlo a
třeba při koukání na televizi, ale nakonec to v pohodě osvětlí celou
místnost k normálnímu používání, jiná svítidla jsem zatím nemontoval.

Pásek je "5M 3528 SMD 300 LED Warm white waterproof flexible strip
DC12V" z Ebaye, celková délka zatím 15 m, krmím to cca 60W.

Jestli chcete, můžu o víkendu udělat pár fotek...

JMN