Dotaz na varistor a trafo (snad z toho nebude flame :-) )

Čtvrtek Leden 30 17:06:07 CET 2014

Hezký podvečer,

	tohle pochopitelně vím, mne šlo spíše o to jeho povídání o jističích,
nějak jsem nepobrala, jak to vlastně myslí. Trafo je jištěné 25A
jističem, ale při přepínání vyhazuje 16A???

	Pokusím se zjistit další podrobnosti :-)

Saša Svobodová