Dotaz na varistor a trafo (snad z toho nebude flame :-) )

Robert Vida vida.hu na gmail.com
Čtvrtek Leden 30 16:11:48 CET 2014

Dobrý deň

predpokladám, že ander11 ma transformátor s odbočkami na primáre a prepínač
ma polohy 1 až 5 čím mení odbočky na primárnej strane transformátora. Istič
mu nevyhadzuje prepätie ale presýtenie transformátora. Tomu dochádza ak
zapne (prepne) v nesprávnom okamihu (v nule siete) . (Indukčnú zaťaž treba
zapnúť v maxime siete aby nedošlo k presýteniu) Do primáru treba zapojiť
obvod na obmedzenie nábehového prúdu.

robo

2014-01-30 Alexandra Svobodová <hwnews na zirafoviny.cz>