LiPo aku

AZe aze na seznam.cz
Čtvrtek Leden 30 10:25:35 CET 2014

LiPo 0,95Ah, NanoTech 3 článek, použitý cca 20-30x v malém dvouplošníku,
motor 180W, předvčerem večer jsem jej chtěl vybít proudem cca 5A žárovkou.
Připojen "pípák" s LED displejem.Návštěva, skloréza a totální vybití až do
rána. Lab zdroj, cca 0,2A, až to pak byla ochotna převzít nabíječka, pomalé
nabíjení a vybíjení, pak 5 cyklů. Kapacita podle EOS720i zatím 560mAh,
pomalu roste, Ri se od posledního měření zvýšil ze 30 na 66 mOhmů. Vidím to
tak na jeden start, let na volnoběh a honem dolů :)
aze

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, January 30, 2014 8:52 AM
Subject: Re: LiPo aku

Zalezi na tom co pak od te baterie budete ocekavat... Zkouselo se to
nekolikrat a vzdy se stejnym vysledkem: Kapacita se vicemene vratila,
ale dramaticky vzrostl Ri.

Postup je takovy, ze byste mel dotahnout clanky velmi malym proudem
radove 1/100C na nejake rozumne napeti kolem 3V a pak je teprve zacit
nabijet proudem cca 1/10C. Jak to dopadne samozrejme nidko nerekne -
zalezi jak jsou stare, vyrobene a jak dlouho lezely takto vybite.

Radek Vicek