[OT] "Francuzski robotnicii"

Balu balu na k-net.fr
Středa Leden 29 10:44:01 CET 2014

Aby som Vas trochu rozveselil mna vcera tiez nasral francuzsky robotnik. Takto si pripravujeme polievku zimne minestrone a posledny krok je pridat cervene fazule. Otvorim konzervu a tam cicer (cizrna).
By ma zaujimalo kedy na to ten k***t na linke dosiel a kto rozhodol ze sa s tym predsa nebudu parat a vyexpeduju to ako fazulu....