Nabijeni autobaterie

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Úterý Leden 28 14:27:11 CET 2014

Ja ani nevim jak stara je ta puvodni a co zazila. V lete jsem koupil
jete auto a nejaka v tom byla. Vim ze to auto stalo v bazaru snad rok,
takze o stavu si nedelam iluze.
Ted jak bylo -8, tak uz se to jen tak tak prevalovalo az to nakonec
chytlo. Nedavno jsem si v aute hral s diagnostikou a mel zapnuty klicek
v poloze I cca pul hodiny az hodinu. Auto se prepnulo do usporneho
rezimu, coz znaci pokles napeti baterie pod 12V. Nemyslim, ze tam tecou
takove proudy aby to napeti slo takhle rychle dolu. Takze je pred
koncem. Mam 2.2Hdi.

Martin Hanek