Sluchatkovy vystup z TV - jak dodelat na TDA7056A

Úterý Leden 28 12:42:46 CET 2014

OK, ale nemám tu OP627, bylo by to dost složité a nešlo by odpínat repráky
přes ten vstupní jack konektor. Tohle jsem dal ze šuplíkových zásob.

Taky si nejsem jistý, jestli by pak šla regulace hlasitosti - ty TDA7056A
mají regulaci v sobě nějakým vstupem. Nezkoumal jsem, jestli je použitá.

P.K.