OT - Prelevani plynu

Ales Filip nostromo na khnet.info
Úterý Leden 28 12:37:57 CET 2014

Dobrý den,

Mě vyprávěl něco podobného kamarád, co se jim povedlo na vojně. Měli tam
na čištění optiky tanků éter. Nějak jim zbyl, tak vylili zbytek ze sudů
do kanálu. A někoho potom napadlo polít ještě krysu a zapálit ji. Krysa
se letěla schovat do toho kanálu. Víka od kanálů prý sbírali až za zdí
kasáren  :-)

S pozdravem,

--
  Aleš Filip