Sluchatkovy vystup z TV - jak dodelat na TDA7056A

Úterý Leden 28 11:32:18 CET 2014

A neni lepsi vzit vstupy 29 + 30 a pridelat k nim separe sluchatkovy
zesilovac, vypnuti repro se da resit +3,3V prevedenymi na R286.
Na ebay jiste bude rada modulu p¨ro sluchatkove zesilovace s nejakymi
slusnejsimi zesilovaci nez je TDA7056 hrajicimi do sluchatek s jinou nez 16
impedanci