radarove cidlo

Pondělí Leden 27 22:50:02 CET 2014

no na těch pár metrů by to muselo být pekelně rychlé, aby to dokázalo
změřit zpoždění. I ta vzdálenost se dá měřit dopplerem, ale to by to
muselo být frekvenčně modulované a to neumí. Ale zase by to bralo odrazy
i od pevných překážek, takže zase k ničemu. Na tyhle malé vzdálenosti by
byl opravdu použitelnější ultrazvuk - stačí na to součástková základna z
místní drogerie :-)
Anděl