Re: Regulace 3fází pomocí vynechávání period

Pondělí Leden 27 12:36:51 CET 2014

Zajimava otazka, vite ze jsem o tom nikdy nepremyslel. Ale nehledal bych v
tom nic zahadneho, 3P SSR jsou tri 1P na jednom chladici a tak bych rekl,
ze kazda faze sepne ve sve nule. Otazkou je zda je za zajisteno, aby se
zacinalo L1 nebo se spina od te faze,ktera ma 0 nejdrive po rozsviceni
ovladaci LED.
Koukal jsem do katalogu PMA a ti o tom taktne mlci. Jen konstatuji ,ze 3P
Zerro-Point SSR zapina v 0 napeti :-)

2014-01-27 Andrej Jancura <aj.hwlist na gmail.com>