LPC11u24 ci LPC11U34 misto LPC11u14

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Neděle Leden 26 21:40:38 CET 2014

Provedl jsem na LPC11U24/34, je to pinově (QFN32) i binárně
kompatibilní. Jen pozor na ty čísla za typem - 301, 311, 401... - určují
rozložení paměti. Takže pokud máte binárku linkovanou na nejmenší RAM,
bude to chodit i na větší, opačně samosebou nikoli. Lépe vzít typ s tím
USB kouskem (2KB) RAM navíc, oceníte to, když použijete ROM drivery na
USB. Není to však podmínkou, třeba převodník USB-CDC té RAM zase tak moc
nesežere, nejvíc žere ten driver.

Mrazík