Akumulátory 18650

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Neděle Leden 26 18:45:47 CET 2014

On Fri, Jan 24, 2014 at 11:11:45AM +0100, Zdenek wrote:
> Bohužel jsem zjistil, že se příliš nedá spoléhat na reference nakupujících.
> Většina z nich asi neumí skutečnou kapacitu změřit.

Njn. Mě týden zpátky přišly 2x 16340 do laserového ukazovátka.
Deklarovány byly jako 1000mAh (možná obě dohromady :).
http://www.ebay.com/itm/360767295593

No aschálně jsem jedno nabil a vybil iMAX B6 a dala 355mAh - první
vybití proudem 200mA. No jestli to stoupne v pár dalších cyklech - možná
trochu, ale k těm 1000mAh deklarovaných se to IMO nemá šanci přiblížit.

--
Zito