LCD - zavada ?

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Neděle Leden 26 11:36:46 CET 2014

dobry den.
umrel mi "pomocnej" starsi lcd 19" beng FP91G+.
prisel jsem a byl zhasnutej, po restartu pc jsou na cele obrazovce
svisle barevne pruhy.
mam ho pripojeny pres DVI, ale dela to i na VGA vstupu.
je na tom co opravovat ?
mam tady jeste jeden ten samy funkcni, tak bych mohl neco porovnat.
celej LCD je deska zdroje, deska LCD, deska s konektorama, deska s
tlacitkama a cca 3 propojovaci kabliky.
tyhle stary 19" maj prijemne veliky pixely, takze se mi do novyho
"pomocnyho" LCD moc nechce.
navic kdyz zacne clovek vybirat, jeto cca 1000 za 19" jetou, 2000 za 22"
jetou, 3000 prvni 23" full_hd,
4500 27" full_hd no a nakonec to co mam v praci 24" 1920x1200 = 6000.
nevim co vybrat.
doma mam hlavni 4:3 1600x1200, takze idealni z neho udelat pomocnej a
koupit 1920x1200, ale to se ted zrovna nehodi ..
tomik.