Baterka

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Sobota Leden 25 23:45:21 CET 2014

Záleží asi čím nabíjet. Požadavky pro automotive jsou relativně drsné. Bohužel si již nepamatuji jaké, ale určitě musí
vydržet přes 40V po nějakou nezanedbatelně krátkou dobu.

Takže se nebojím k baterce připojit cokoliv použitelného co mám po ruce, třeba pouhé trafo s usměrňovačem a vhodným
odporem, pokud je třeba. Jen se musí hlídat, aby se při nabíjení nepřešvihlo 14.4V nebo 14.8V (dle typu baterie).

Viděl jsem limit s 72V, ale to byl nějaký náklaďák nebo nějaký speciální pracovní stroj, už si nepamatuji.

ced