Zaměřování s moduly 433Mhz

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Sobota Leden 25 15:10:29 CET 2014

Zdravím,
tak jsem se k tomu po jisté době dostal a výsledky jsou zajímavé.

V modulu je na NF konci  zapojen jede OZ jako sledovač signálu z kolektoru
tranzistorového oddělovače (za detektorem), na něj navazuje další OZ jako
komparátor. Výstup komparátoru je veden na výstup DATA.

Připojil jsem audio výstup na výstup prvého OZ a rázem  výstup nešumí - chová
se to jako amplitudové rádio. Sluchem je pěkně poznat první minimum antény a i
zadní lalok je slabší, takže zaměřovat se dá.

Měl jsem to na nepájivém poli,  věřím, že až to zavřu do stíněné krabičky, tak
budou i minima výraznější (hlavně blízko vysílače).
Nebýt toho že je venku taková kosa, tak jsme se synem běhali po zahraně
několik hodin.

Zapik