Dotekovy displej

Zapletal Martin zapletal na inoma.cz
Středa Leden 22 15:46:51 CET 2014

Uvažoval jsem o BeagleBone místo RPI, dokonce jsem někde na webu viděl i 7" dotykáč přímo pro něj, ale už nevím kde to bylo... Jinak zatím jsem s RPI spokojený, mastí mi na tom více různých aplikací a žádný zásadní problém nemám. Jen ty displeje... BB je sice o něco dražší, ale pokud by se k němu dal sehnat displej, neváhal bych a přešel na něj. Pokud někdo na něco nového(displej 7") pro RPI narazíte, moc prosím, podělte se... Vím, že praví vývojáři taková řešení moc rádi nemají, raději si postaví vlastní HW, ale už jen proto, že RPI mám za cenu XPortu, koupím raději RPI a naperu si tam vlastní aplikace než k XPortu bastlit HW... Velikost není zase až tak rozhodující.

Zaplík
  ----- Original Message -----
  From: Pavel Poucha
  To: 'HW-news'
  Sent: Wednesday, January 22, 2014 3:05 PM
  Subject: RE: Dotekovy displej

  No, asi by nebyl. Mě teď popravdě zajímají hlavně displeje pro Raspberry s HDMI, protože už máme několik hotových a vyráběných projektů, a ty současné displeje, které jsem nabízel, nejsou úplně ideální. Jednak je problém s LVDS převodníkem, a druhák odporový touchpanel také není to pravé. Kapacitní touchpanel je na hodně aplikací vhodnější, protože umožňuje udělat krytí alespoň IP44 a krabičku s rovnou čelní plochou, která se dá umýt vlhkým hadrem.

  Ty displeje, o kterých jsem psal, kolegové různě vytipovali loni na webu, ale právě displeje jsou jedna z věcí, které se na webu vybírají špatně. Proto se těším na Embedded world, kde jich bude určitě plno. A myslím si, že se také vyskytne plno různých desek jako je Raspberry. Protože ono Raspberry je sice fajn, ale je tam plno věcí nedomyšlených.

  S pozdravem

  ing. Pavel Poucha

  jednatel

  pavel.poucha na papouch.com