Dotekovy displej

Zapletal Martin zapletal na inoma.cz
Středa Leden 22 11:52:47 CET 2014

Na ten s přednastavenýma obrazovkama jsem se na Vašich stránkách už i díval, ale má to jeden problém. Jak jsem psal, musím zobrazovat i text a to pružně, nemůže být staticky v obrázku(naměřená hodnota, sepnutý vstup/výstup). A hlavně datum a čas. to je taky u statických obrázků problém.

A ten s kompozitním vstupem je komplet včetně dotekového panelu a USB? Já si myslím, že by asi úplně stačil...

Zaplik
  ----- Original Message -----
  From: Pavel Poucha
  To: 'HW-news'
  Sent: Wednesday, January 22, 2014 11:00 AM
  Subject: RE: Dotekovy displej

  Je to tento displej:

  http://www.buydisplay.com/default/7-lcd-display-tft-module-in-800x480-w-vga-video-av-driver-board.html

  Akorát USB Port pro dotykový panel byl nějaký starý, kolega říkal, že ho Linux nezná, ale lze použít jiný. Koupili jsme na podzim 2 kusy, teď je nemohu najít, ale někde tu určitě jsou.

  Pokud ale chcete zobrazit jen tlačítka, symboly, text, kde nejsou žádné animace. lze jednoduše použít displeje: http://www.papouch.com/cz/shop/product/inteligentni-lcd-7palcu/ .

  My je používáme právě pro přístroje, kde je třeba hezký displej pro ovládání a jednoduchá obsluha, ale jen malý procesor (což není přesně Váš případ). Máme jej použitá třeba v tomto přístroji: http://www.cryobiosystem-imv.com/en/assisted-reproductive-technologies/equipments/syms-ii/16-syms-ii.html .

  S pozdravem

  ing. Pavel Poucha

  jednatel

  pavel.poucha na papouch.com