Cteni EEPROM u T89C51RD2

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Úterý Leden 21 17:55:32 CET 2014

Dobrý den,

tak po tom zákazu přerušení během čtení EEPROM to přežilo celý den,
což se před tím nikdy nestalo.  Chyba je evidentně někde tady.  Večer se na
to podívám, teď jsem přišel z práce.

Překladači je úplně jedno, jestli tam ty závorky za __interrupt a __using
jsou nebo ne, přeloží to úplně stejně.
Jakmile tam je __naked, tak to informaci o registrové bance ignoruje,
prostě tam dá jen to, co je
v kódu, v mém případě je celý kód přerušení v assembleru a zkopíruje to tam
1:1.  Co bych taky čekal, že ?.
Někde by mělo být ale napsané ,že pokud použiji __naked, tak nemůžu nic
čekat. Je to logické, ale není to
úplně zřejmé.