Bezne sitove trafo na 100Hz

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Leden 21 13:15:41 CET 2014

Naopak to trafo na 100Hz snad  funguje líp. Alespoň já takhle provozuju
"signálkové" 24V TAH2 . Akorát to budím z můstku se 4 FETy a na výstupu
trafa  je nějaký kondenzátor aby to vypadalo jako sinus. ( tuším
100n/630V)  Zkoušel jsem to tenkrát i na 500Hz co dal ten budič a vše
OK, jen to bzučelo :-(