Dimenzovanie isticov

Jozef Racek jozef_racek na tempest.sk
Úterý Leden 21 09:56:04 CET 2014

1.13*In nesmie vypnut za skor ako 1 hodinu, ak na zaciatku testu bol
studeny (hviezdicka a poznamka pod ciarou). To maju aj dalsi vyrobcovia.

Podmienky v rozvadzaci a trval aprevadzka su, ze

1. istice su umiestnene vedla seba a ich chladenie asi nie je totozne s
chladenim osamoteneho istica
2. prevadzka bude trvala, teda podmienka na studeny istic je nesplnitelna
3. podmienka, ze nesmie vypnut skor ako za 1 hodinu neznamena, ze nesmie
vypnut  vobec v trvalej prevadzke ( datove centrum, stabilny trvaly odber)

Alebo som este nieco prehliadol, pripadne mam logicku chybu v premyslani ?

Dodo