Jak funguje SSR?

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Pondělí Leden 20 22:39:55 CET 2014

tak ja jsem obsah zatim nezkoumal, musim si o tom neco precist. pokud je to
tak jak rikate, tak je to jasne. a taky v tom pripade smutne, ze na vetsi
proudy se holt bez chladice neda ani nahodou.

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz