Jak funguje SSR?

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Pondělí Leden 20 22:07:57 CET 2014

no topi to dost :) na ebay k tomu prodavaji chladice, vetsina vypada
stejne, takze budou asi dostatecne. jeste jsem to netestoval. ovsem
predpokladam, ze jak jsou SSR na ruzne proudy ve stejnem pouzdre, tak ty na
vetsi proudy budou mit mensi ubytek napeti, takze pokud nemate dost mista,
bude asi lepsi si trochu priplatit za silnejsi SSR a zmensit chladic na
nutne minimum. ale tohle je teda jen selska domnenka, nikoliv fakt. opravte
me nekdo jestli je to blbost :)

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz