Cteni EEPROM u T89C51RD2

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Leden 20 18:27:20 CET 2014

Ten kód je jednoduchý, v cyklu se čtou byty s EEPROM a posílají v HEX na
terminál. Když chyba nastane,
posílají se samé nuly, když udělám HW reset, ( není potřeba vypnutí ) , tak
se data zase čotu dobře.
Intervaly mezi "dobře " a "špatně" jsou v řádu jednotek hodin.
Teď jsem udělal brutální úpravu.  EECON nastavuji na tvrdo při čtení na
0x02 a pak zpět na 0xFC, tak jak je po resetu.
Taky jsem zakázal během čtecí procedury všechna přerušení. Jede to asi půl
hodiny bez problémů, ale to už tady bylo.

Díval jsem se do assembleru ( produktu SDCC) a není mi jasné, jakým
způsobem se přiřazují registrové banky pro přerušovací programy.
Už jsem to zapomněl od doby, kdy jsem psal v assembleru.  Přerušovací
rutiny ukládají na stack jen ACC, PSW a datapointer.
Pokud  výše popsaná úprava nepomůže, budu to muset nastudovat.  Ta čtecí
rutina používá R6 a R7 a přerušovaví rutiny taky.
Ale asi to je jiná banka, pokud si matně pamatuju.