Jak funguje SSR?

Pondělí Leden 20 17:55:24 CET 2014

Tak je to na vareni piva, drzi se ruzne teploty ruznou dobu, idealni na
aplikaco MCU ;-)
Synchronni spinani period se mi na regulaci teploty osvedcilo nejvic -
snadno se to realizuje a malo to rusi, kdyz se spina v 0. Cili to budu
muset vyzkouset, jestli samotne SSR spina v 0 nebo okamzite a podle toho
nacasovat.
Predpokladam, ze tam bude klasicky triak, proto neni mozny kratsi cas
nez 10ms. Mimochodem, delaji se bezne SSR treba s IGBT???