Jak funguje SSR?

AZe aze na seznam.cz
Pondělí Leden 20 17:37:43 CET 2014

Asi spina v nule a vypinaci cas max. 10ms souvisi s pulperiodou napeti site 50 Hz.
aze
  ----- Original Message -----
  From: Draček Fráček
  To: HW-news
  Sent: Monday, January 20, 2014 4:47 PM
  Subject: Re: Jak funguje SSR?

  Znamena to jen a pouze to, ze SSR rozepne v cese kratsim nez 10ms od okamziku kdy zhasnete ovladaci LED v nem.Mimochodem je to docela dost, bezne SSR "zhasnout" pod 1ms. Pro fazove rizeni to nejspise moc nebude, protoze pokud skutecne rozepinaji tak dlouho budou na tom dost velke spinaci ztraty a asi by to dost topilo.

  M.