Jak funguje SSR?

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Leden 20 16:43:26 CET 2014

Nedavno jsem (i tady v konfere) resil defacto totez, shodou okolnosti taky hrnec, ale pro sous-vide cooking (700W ryzovar). Vyresil jsem to kombinaci optotriaku MOC3041 a bezneho triaku BTA06/600. Vyhodou oproti SSR je to, ze se mi to veslo primo do PID regulatoru REX C100 (po vypajeni puvodniho relatka).

Pokud by byl zajem mohu poslat Eagle podklady pro plosnacek, ale neni to nic svetoborneho.

Jakub Serych