RE: Smutná správa

Tomáš Dresler dresler na hw.cz
Pondělí Leden 20 10:09:22 CET 2014

K přání upřímné soustrasti se přidávám. V naší rodině k takovému pracovnímu
úrazu došlo také, mnoho let zpátky. Tak si Milan bude mít s kým povídat o
novinkách.

--
S pozdravem

Tomas Dresler
http://edisonovo.info

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Monday, January 20, 2014 1:03 AM
To: HW-news
Subject: Re: Smutná správa

Pana Mlynarčíka jsem osobně neznal, ale dost jsme si dopisovali
o elektronice a příbuzných oborech.
Vždy na mě působil jako velmi fajn chlap. Proto mě ta zpráva o jeho
úmrtí velmi zasáhla, víc, než bych si to býval dříve pomyslel.
Děkuji Vám, že jste napsal o příčině jeho odchodu.

Upřímnou soustrast všem pozůstalým a kamarádům.
Ať mu tak, kam odešel, vše vždy funguje na první zapojení.

Petr Labaj