RE: Proudový chránič a kapacita?

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Pondělí Leden 20 09:16:43 CET 2014

Hi,

	vzdy se usmivam, kdyz ctu zbytek jsem nechal odpojeny. Nenechal, odpojena byla jen faze a problem byl klidne na jinem okruhu, kde to odtekalo pres spoj N-PE. Vsechny filtracni, resp. spis odrusovaci kondenzátory byly zapojeny a odpojenim fazi se to jen zhoršilo. IMHO z jisticu co jsou staveny pro odpojeni okruhu za chranicem, tj. odpojuji i N vim jen o nove rade Bonega.
	Dost casto to dela nezadouci vlhkost a zhorsi se to prave po vypnuti, kdy se to uz neodparuje a najednou je toho tam vic. Nejen novostavby by mohly vypravet, ostatne staci neutesneny husi krk vedeny mezi dvema vhodnymi misty a tecou tam potoky.

Radek (benedikt2hw.cz)