Proudový chránič a kapacita?

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Pondělí Leden 20 07:15:55 CET 2014

On Sun, Jan 19, 2014 at 10:27:42PM +0100, Pikulik wrote:

> Kam chybový/unikající proud teče je chrániči jedno. Rozdíl proudů
> vyhodnotí jako poruchu.

> Tyto problému jsou u strojů s příkonem desítek kW

> Kdy dojde k výpadku, při zapnutí zesilovače ?

Tak to bylo na začátku (ale jenom někdy). Teď ráno to zase udělalo
i když celá soustava mixák, zesilovač, efekty, ... byla odpojená od
sítě (vytažením ze zásuvky). Teď podezřívám světlo v koupelně (výbojka).
Anebo nějakou interakci...

Mno, řekl bych, že na tohle už asi zavolám elektrikáře, jako nájemce
bych do elektriky stejně nerad sám vrtal :-).

> Zkuste změřit proud tekoucí se zesilovače (kostra nebo rozpojit PE) do
> země (PE)

Problém je, že to nedělá vždy, takže je těžké nasimulovat ten okamžik,
kdy k problému má dojít...

P.T.