rs485 / ftdi232BL neprolezou vsechna data ?

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Neděle Leden 19 16:40:17 CET 2014

Neznam tu kartu, ale takto se to chova, pokud je karta nastavena na RS422
a nekdo to spoji dohromady jako RS485.
Pak se to musi osetrovat na urovni SW (ingnorovat vlastni data).

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158