Cteni EEPROM u T89C51RD2

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Leden 19 14:45:25 CET 2014

U subj. dlouhou dobu používám jednoduchý program na čtení z EEPROM. Chodilo
to léta,
ale teď po provedených úpravách SW, které se nijak netýkají této oblasti,
mám potíže
se čtením konfiguračních dat z EEPROM. Mám tam uložených 12 bytů a cca po
jednom dni provozu mi to začne místo uložených dat číst samé nuly.  Ostatní
funkce programu běží normálně. Stačí procesor zresetovat ( jen resetem, ne
napájením ) a data to čte zase dobře.Program pro čtení je opsaný z příručky
k RD2 kitu od HW shopu a nedoznal během úprav žádných změn.

Vypadá takto :

BYTE ReadEEPromByte(WORD addr)
{ data BYTE val;
  while(EECON&EEBUSY){};  // wait until eeprom programming busy flag set
  EECON |= EEE;           // enable eeprom space
  val = XBYTE[addr];      // read byte
  EECON &= ~EEE;          // disable eeprom space
  return val;

Předpokládám, že chyba je někde v mém SW, který tam něco zablokuje, ale
vzhledem k tomu, že ten můj SW běhá jen v sekundové smyčce, vůbec nevím jak
to mám hledat, protože chyba se opravdu projeví vždycky až za několik hodin
provozu.

Nevíte na co se podívat ?

--
Zdravi