rs485 / ftdi232BL neprolezou vsechna data ?

jurp jurp na volny.cz
Sobota Leden 18 21:19:44 CET 2014

Nemam tu ted zadny kabel abych se podival jak se jmenuje ta polozka, ale
mrknete ve spravci zarizeni do vlastnosti portu. Je tam nekde polozka
odezva/timeout. Ja tam obvykle nastavuji ~2ms. Mne se to osvedcilo
ve vsech pripadech, kdy pres FTDI jedou casove haklive komunikace.
Treba to neni tento pripad, ale co kdyby.

JURP