OT: Je tu nejaky programator v DELPHI ?

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Sobota Leden 18 16:21:17 CET 2014

Dobry den,
jaka komponent aVam chybi ?

V delphi je moznost importovat ActiveX objekty registrovane v systemu.
Dalsi moznosti je nevisualni pristup (mate stejne moznosti jako v C++, nebo
Visual basicu).

Zde je vice informaci o OLE a Outlook express, bohuzel ve VB.

http://www.bigresource.com/VB-ole-automation-with-outlook-express-8o6V3ZZ9Q9
.html

http://www.codeproject.com/Articles/9166/Reading-and-Writing-Messages-in-Out
look-Express

Jeste by se hodila informace, jakou verzi OE to chcete posilat.
Nezalezi ani tak na verzi Delphi (windows API mate k dispozici ve vsech, co
tam neni, neni problem si doplnit).

Dalsi moznosti je to udelat tak, ze zpravu odeslete a odesilatele date do
skryte kopie.
Takto to delamy my, pokud odesilame E-maily ze serveru jako reakci na akci
uzivatele systemu (web klient).
Vyhodou je, ze je nam jedno, jak ma klient nakonfigurovane cteni posty (web,
Outlook, OE, TB, ...).
Navic na serveru zustane kopie puvodni odeslane zpravy.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158