OT: Je tu nejaky programator v DELPHI ?

Ondra hwnews caha010 na gmail.com
Sobota Leden 18 12:43:45 CET 2014

Primo poslat snad i dokazu, jde o to, aby to bylo odeslano prostrednictvim Outlook expres, tim je zajistena archivace a zpetna dohledatelnost i pro nevyskolenou osobu.

  ----- Original Message -----
  From: petr.lupinek na synthesia.cz
  To: HW-news
  Sent: Saturday, January 18, 2014 11:05 AM
  Subject: Re: OT: Je tu nejaky programator v DELPHI ?

  Ahoj,

  když jsem ještě aktivně programoval, používal jsem knihovnu synapse (a taky synaser (od stejného autora) pro sériovou komunikaci), umožňuje velice jednoduše použítím jediné funkce poslat cokoliv.

  http://ararat.cz/synapse/doku.php/features

    S pozdravem

    Ing. Petr Lupínek
    vedouci oddeleni Systemova podpora
    odbor Informatika
    SYNTHESIA, a.s.
    tel.: 466825535
    mob.: +420 724 401 622

  "Ondra hwnews" ---17. 01. 2014 22:46:32---Diky obema za snahu, bohuzel cesta pres ShellAPI  nevede, ten email musi obsahovat prilohu a tato fu

          Od:
        "Ondra hwnews" <caha010 na gmail.com>

          Komu:
        "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>,