OT: tvrdy papir?

David Belohrad david na belohrad.ch
Sobota Leden 18 12:16:34 CET 2014

sololit neni uplne to presne. hledam takovy ten sedy papir, ktery vypada
jak rozsmelcovany stary papir slisovany s nejakym lepidlem asi. nad 3mm
sololitem jsem taky premyslel. jedna varianta by byla, ze v mistech
ohybu by se vyfrezovaly V drazky (treba dremelkou), a jak by se to
ohnulo, tak to epoxydem zapatlat a az to uschne, tak vybrousit do
jemna. ma to tu vyhodu, ze je to mnohem pevnejsi material (a taky tezsi,
coz je take vyznamny parametr)