tvrdy papir?

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Leden 18 09:45:36 CET 2014

ale tak ja jsem urcite posledni koho by slo podezirat, ze nefandim
domaci vyrobe (cehokoli), ale problem je, ze pokud to nema byt tezka
krava, ma to dobre chranit nastroj a take aby to neco vydrzelo tak je
idealni bud laminat nebo vystrinuty nejaky odolny plast (to je ten Gator)

Na to je treba mit zmaknutou technologii - aby to za neco stalo tak je
treba mit formu (nejlepe negativni, aby se to nemuselo brousit a
kitovat) a tu je treba nejprve navrhnout (aby sedely hrany a slo to
otevirat) - samotne laminovani neni moc prijemne a ani levne a nedejboze
ze se neco nepovede..

Proste v kazdem pripade je to silene prace, ktera se kvuli jednomu
futralu proste nemuze vyplatit...ale jak rikam je to kazdeho boj.

Ja ted uz take druhej den navrhuju mosfetovej zesik 300W/4ohm a stale
nevim zda to ma vubec smysl...zvlast kdyz se kouknu na ebay apod. -
jenze tady aspon hloda to, ze mi z ebay prijit nejakej ausus s
pajcovanejma polovodicema..