Nakup na aliexpress.com (bylo Re: Zasilka z Hong Kongu)

Libor libor.kozak na tiscali.cz
Sobota Leden 18 09:22:46 CET 2014

Ano, mohu potvrdit, centrum sporů funguje dobře.

   Pozor na trik některých falešných prodejců, pošlou vám falešné číslo
balíku, a když s nimi komunikujete, začnou se na něco vymlouvat a z
důvodů na které se vymlouvají vám nabídnou že vám vrátí cca 15% z
částky, ale jakmile toto přijmete už nemáte šanci otevřít spor a tím
pádem balíček ani zbylé peníze už nikdy neuvidíte!

Libor