tvrdy papir?

Pátek Leden 17 23:57:05 CET 2014

S papirem neporadim, ale proc ten futral neudelate jako sklolamiantovou
skorepinu? Skelna tkanina i pryskyrice lze bezne koupit a tak jedinym
problemem je kopito , ale to se da udelat s polystyrenu dreva papiru,
cementu atd. Nemusel byste resit polep, jen prebrousite a nastrikate,
pevnost bude s tim papundeklem nesrovnatelna.