Vadná ATMEGA16 ?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Leden 17 23:54:47 CET 2014

Já tipuju, že bude problém mezi židlí a procesorem. Já jsem s PIC a AT
dělal pár konstrukcí coby pasivní uživatel - tedy nahrál program a
strčil do patice.
Nezřídka kdy se při mojí ztřeštěnosti stalo, že bylo napájení , nebo
šváb obráceně. Nikdy nic neshořelo. Ani zkraty na aktivních výstupech
nikdy destruktivně nezničily procesor.
Poslední šlápnutí vedle byla Atmega 32 do testeru součástek. 9V napájecí
baterie se v pytlíčku nějak nešťasně porovnala s atmegou a nevím co bylo
teplejší, jestli baterie nebo Atmega.
9V accu je pryč, atmega to přežila :-)
Jedinkrát snad u staré 16C84, když jsem se snažil při zvýšeném napájení
číst obsah v procesoru něco luplo a byl konec.
Za mě musím prohlásit, že jsou procesory odolné....

  Nikdy jsem s procesory žádné problémy neměl. Toto je poprvé co jsem
narazil.