Nakup na aliexpress.com (bylo Re: Zasilka z Hong Kongu)

Pátek Leden 17 19:37:30 CET 2014

Poprve jsem zkusil nakoupit na aliexpress tohle
http://www.aliexpress.com/snapshot/315486045.html, je tam trosku rozpor,
ze displej ma mit 50 pinu a pisou o 40, no uvidime...
Ale co se tyce postupu - zaregistroval jsem se, dal buy now, vyplnil
adresu, zaplatil kartou, prisel potvrzovaci mail a penize jsou
blokovany. Muze byt v postupu nejaky zadrhel? Prekvapilo me, ze se pri
registraci nezadava adresa.
Jak rychle to ted chodi?
Na webu je u transakce toto:

*HongKong Post Air Mail *