Re: Mikro C PIC - string - problém

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Pátek Leden 17 16:43:51 CET 2014

hmm, diky moc, samozrejme je to ono ...blb jsem spis ja a pro oci nevidim
:-) Už mi to bliká ....

Jeste se dovolim zeptat jak je to s knihovnami pro tu 16F řadu, já tam budu
muset dát zpátky asi ten PIC 16F877A protože na USB Vreg vývodu 18F4550
 mám zapojeny data od DS1302 RTC ... jinak to pinově sedí, ale tohle je
trochu problém :-) BTW: existuje něco z 18F řady co by 100% pinově sedělo s
PIC16F877A - nic podobnějšího než 18F4550 jsem nenašel. Mám tam zapojený
všechny vývody...

Je něco vyzkoušeného pro LCD displej nebo 1wire dallas čidla?

budou fungovat ty 18 knihovny pro 16 řadu ?

Díky.

Honza Půhoný