STM32439I-EVAL2 SW?

Čtvrtek Leden 16 18:29:35 CET 2014

Konstrukce jejich vebu je opravdu velmi podivna, neco tam najit da
praci, ale nakonec se vse povedlo a uz strkam obrazek z kamerky skrz DMA
primo na LCD.
Jejich zdrojove kody prikladu jsou take velmi orientacni, v podstate se
neda zjistit na jakou kombinaci HW je to urcene a treba u te kamery byly
vsechny signaly na jinych pinech procesoru. Zase LCD displej fungoval
skoro hned, jen tam chybelo volani pulky inicializacnich funkci.
Na druhou stranu maji kvalitni knihovny ke vsem periferiim, ktere se
daji pouzit snadno na zaklade dodanych prikladu, to bych zase ocenil. A
hlavne najdete jiny snadno pouzitelny MCU srovnatelny vykonem a
vybavenim s STM32F429...