Minitel 1 ako terminal a jeho echo + citanie obsahu 8051

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Leden 16 15:40:45 CET 2014

Ten /PSEN=pin29 je niekam vyvedeny, to znie slubne - na nic ine sa totiz
neda pouzit, je to len a len vystup, /CS na fetch dat. Mozes ho prosim
vypipat, ze kam vedie?

Prvy podozrivy je hned chybajuci M08, co je podla mna miesto pre pamat (aj
ked asi pre RAM, 6116, bo ak je to pravda, tak aj /WE ma vyvedene). Ja by
som to hned opipal oproti P0 a P3.

Plus je tam aj '373, co tipujem ze bude latch na hornu adresu ('51 ma
externu zbernicu multiplexovanu). To by som tiez hned opipal - pin 11 '373
na ALE (pin 30), no a vstupne piny '373 (3, 4, 7, 8, 13, 14, 17, 18) na P0
'51 (piny 32-39).

A ak sa budes nudit, mozes prosim vypipat aj kam vedie z '51 pin 31 (/EA),
ci je natvrdo na napajanie, alebo nie?

A kolko tych procesorov mozes/chces obetovat na pokusy? Vytiahnut by ho
nemal byt snad az taky problem, ci?

wek